Re: Ostatnie pytania przed zakupem kompa (ECS K7S5A?)

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:43:35 MET

> dlaczego ? dlatego ze pewnie i tak DDR'ow nie kupisz przez najbliższy rok
> albo wcale a wydajnosc tej plyty ECS z SDR jest nizsza od KT133A, do tego
> dodam awaryjnosc tej plyty, problemu ze stabilnością itp. i masz odpowiedz
> ,a tak kupujesz sprzet firmowy porzadny i sprawdzony !!

ja bym sie zastanowił jakbym miał do wyboru sis 735 lub via 333
przy via nawet 266 nie ma sie co zatanawiac i trzeba brac sis
nie wiam skad masz takie informacje ze kt133a jest wydajniejszy od sis 735
bu chyba akurat jest odwrotnie poza tym na 133 i 266 sa problemy z
niektorymi pamieciami
ktore na k7s5a dzialaja bez problemu
wszystkim odradzam plyty z via ponizej kt 333