Re: Jaka klawiatura ???

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 10:32:22 MET

Użytkownik "Witold Władysław Wojciech Wilk" napisał:

> jeśli lubisz profilowane (ja uwielbiam)
> to tania i dobra jest chicony ergo.

Dobrze, że dodałeś "jeśli lubisz". Nie wątpię, że dla ciebie inne
klawiatury nie istnieją i umiesz się nią sprawnie posługiwać, jednak
klawiatury profilowane mimo wywołania furory na rynku parę lat temu
jakoś nie zdobyły sobie dużego poparcia. Mi też nie przypadły do
gustu, mimo, iż wg niektórych osób piszę z prędkością karabinu
maszynowego. W swojej firmie mam całą armię ludzi, którzy też piszą
szybciej niż myślą i żaden z nich nie preferuje klawiatur łamanych.
Dlatego podkreślam: to chyba tylko kwestia gustu i przyzwyczajeń.
Niestety dla niektórych to też kwestia szpanu, bo mimo totalnego braku
umiejętności bezwzrokowego pisania kupują taką klawiaturę, żeby coś
innym udowodnić :-(

> żadnych pierdół w stylu kilkaset
> klawiszy programowalnych

Tu się zgodzę w 100%. Widząc na klawiaturze przycisk Ulubione, Search,
czy Mail przyprawia mnie to o mdłości. Niestety moja klawiaturka
Microsoft Internet również takie posiada, co boli mnie niesamowicie
(na szczęście nie korzystam), ale wybrałem ją z racji doskonałej moim
zdaniem ergonomi, dużej podstawki pod nadgarstki oraz niezwykle
sprawnych przycisków umożliwiających mi rozwinięcie pełnej prędkości
pisania, czego na innych klawiszach nie doświadczyłem.

> stąd taka chicony jest super. mam taką 3 letnią

Stare klawiatury też mają coś w sobie. W starym kompie mam taką
5-letnią, mocno zszarzałą z niemalże całkowicie startymi klawiszami.
Nie mniej jednak sentyment pozostał i szkoda byłoby mi ją teraz
wyrzucić.

> co do samsunga [...] nie polecam.

Uważam, że w porównaniu do innych, najtańszych klawiaturek, nowe
Samsungi spisują się znakomicie.

Pozdrawiam,
Sniper