Re: Jaka klawiatura ???

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 14:36:50 MET

Sniper do pl.comp.pecet napisał(a):
> Mi też nie przypadły do
> gustu, mimo, iż wg niektórych osób piszę z prędkością karabinu
> maszynowego. W swojej firmie mam całą armię ludzi, którzy też piszą
> szybciej niż myślą i żaden z nich nie preferuje klawiatur łamanych.
> Dlatego podkreślam: to chyba tylko kwestia gustu i przyzwyczajeń.

ja się na tej klawiaturze nauczyłem bezwrokowego pisania, może więc
jestem już do niej przyzwyczajony. ma swe uroki

> Niestety dla niektórych to też kwestia szpanu, bo mimo totalnego braku
> umiejętności bezwzrokowego pisania kupują taką klawiaturę, żeby coś
> innym udowodnić :-(

to ta chicony odpada, nie ma chromowanych powierzchni i setki
dodatkowych sleepów, no i do tego jest w jednym białym kolorze :)

> Tu się zgodzę w 100%. Widząc na klawiaturze przycisk Ulubione, Search,
> czy Mail przyprawia mnie to o mdłości. Niestety moja klawiaturka
> Microsoft Internet również takie posiada, co boli mnie niesamowicie
> (na szczęście nie korzystam), ale wybrałem ją z racji doskonałej moim
> zdaniem ergonomi, dużej podstawki pod nadgarstki oraz niezwykle
> sprawnych przycisków umożliwiających mi rozwinięcie pełnej prędkości
> pisania, czego na innych klawiszach nie doświadczyłem.

zgodzę się. ogólnie klawiatury microsoftu są naprawde dobre. niestety są
również droższe, stąd mniej popularne. wielu ludzi ceni sobie,
klawiaturę za 20pln, bo i tak niewiele na niej robią. natomiast jeśli
ktoś chce pisać to przede wszystkim potrzeba mu wygody i dopasowania do
gustu.

> Stare klawiatury też mają coś w sobie.

ta chicony nadal jest w sprzedaży ;)

> W starym kompie mam taką
> 5-letnią, mocno zszarzałą z niemalże całkowicie startymi klawiszami.

jak moja :) literki 'o' i 'i' to są już płaskie. co ciekawe nadruk za
bardzo z niej nie zszedł, pomimo starcia klawiszy w całkiem dużym
stopniu. na początku była okropnie chropowata na klawiszach, ale zaczęło
to schodzić i się wyrównywać :)

> Nie mniej jednak sentyment pozostał i szkoda byłoby mi ją teraz
> wyrzucić.

szczególnie jeśli działa? :)

> Uważam, że w porównaniu do innych, najtańszych klawiaturek, nowe
> Samsungi spisują się znakomicie.

ale mowa o smasungach za 15-20pln, czy samsungach w okolicach 50pln? :)

--
Witold Władysław Wojciech Wilk  [ rwt: +48(0)322270471 ]  (ICQ#65665716)
[ t10s: +48(0)605066384 ]  <maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>