Re: Jaka klawiatura ???

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 20:56:58 MET

Misza do pl.comp.pecet napisał(a):
> Bardzo dużo piszę różnych artykułow. Ostatnio padła mi klawiatura BTC.
> Teraz będę kupował nową.
> Poradźcie: czy Logitech wart jest swojej ceny ? Czy też kupić tańszego
> Samsunga czy też coś innego ?

osobiście dorodzam klawiatury ze środka. jeśli lubisz profilowane (ja
uwielbiam) to tania i dobra jest chicony ergo. żadnych pierdół w stylu
kilkaset klawiszy programowalnych, położonych w miejscach, gdzie są inne
klawisze funkcyjne (np. enter) - nie trafiasz, wyłączasz komputer.
rotfl, a nie klawiatura.

stąd taka chicony jest super. mam taką 3 letnią i nie robi mi żadnych
szczególnych problemów. wręcz przeciwnie. działa bdb. może nie jak nowa,
może ma już starte klawisze, ale jest mi wierna. przyzwyczaiłem się do
niej. jak ją rozkręciłem stwierdzam, że dosyć solidnie wykonana.

oczywiście każdemy wg. woli, ale ja bym nie kupił klawiatury za 500pln.
może dlatego, że pieniądze mi się nie walają ;) ale taka za 100pln,
jeśli wygodna i miła - oczywiście.

co do samsunga i innych noname (btc) - dla kogoś kto dużo pisze i
głównie pisze - nie polecam. fakt, kwestia gustu. ale wygoda przede
wszystkim. jest różnica na korzyść profilowanych. jeśli ktoś nie robi
nic szczególnego przy komputerze to ok, może być taka tania. różnicy i
tak by pewnie nie uświadczył. ja większość rzeczy robię klawiaturą. i tą
chicony zamieniłbym tylko na inną chicony.

--
Witold Władysław Wojciech Wilk  [ rwt: +48(0)322270471 ]  (ICQ#65665716)
[ t10s: +48(0)605066384 ]  <maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>