Re: Dzwiek z tunera tv

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 12:43:43 MET

Sniper wrote:

> Przepraszam, że się wp******** między wódkę a zakąskę, ale moim
> zdaniem, to za 99 zł zakup takiej karty jest czystą pomyłką. Bardziej
> opłaca się sprzedać obecny tuner i kupić nowy dokładając te 99 zł.
> Przynajmniej nie zajmuje dodatkowego slotu PCI.

racja, tylko znajdz mi taki:

- ktory nie bedzie trzaskal (zobacz jak w watkach wczesniej)
- taki z ktorym bedzie dzialal borg TV i dowolna aplikacja (IU VCR...) - tak
by sama wlaczala NICAM
- taki ktory ma i nicam i A2 i inne i ktory SAM "wie" ze przelaczyles na
nicam (pixel ktory mialem, a rczaj soft nie wiedzial.. mam kur.. wlazic w
opcje i przelaczac :D ?)

- ktory ma diodke mowiaca o stereo ;)

I inne, ja nie znalazlem, raz ze trzaskaly, dwa ze mam w dupie manualne
przelaczanie jak i soft pixela, avera, kworlda - nie jestem sado macho...
borg jaki jest kazdy widzi i nicamu nie trawil (a stary borg trawil ale po
recznej zmianie GIPO czy jak to te warotsci sie zwaly i restarcie windy :d ,
EASY rec chyba jakos sobie dawal rade z pixelem i nicamem ale byl tylko pod
winde98 no i trzaski...

wiec musialem to kupić panoćku ;)

Wlaczam byle gow... co umie pokazac wizje (dscaler, borg itp..) i mam
stereo, bez nalotu bez klopotu.

Moze od pol roku cos sie w pixelach czy averach studio zmienilo i nie
trzaskaja... ale manulanosc pewnie pozostaje w polaczeniu z borgiem....