Re: Dzwiek z tunera tv

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 15:08:23 MET

Użytkownik "krzys_iek" napisał:

> - ktory nie bedzie trzaskal (zobacz jak w watkach wczesniej)

No, mój Aver TVPhone 98 nie trzaska. Inna sprawa: nie mam stereo. Ale
nie kupiłbym dodatkowej karty tylko po to, żeby go mieć. A nowego
tunera też nie kupię, bo testowałem ostatnio kilkanaście modeli
różnych firm i stwierdziłem, że w stosunku do mojej karty, to niewiele
się zmieniło.

> - taki z ktorym bedzie dzialal borg TV i dowolna aplikacja
> (IU VCR...) - tak by sama wlaczala NICAM

No tak, to rozumiem. Ale wygoda kosztuje. Moim zdaniem gra nie warta
świeczki.

> - ktory ma diodke mowiaca o stereo ;)

To już raczej wybryk, a nie wymóg konieczny :-)

> ale manulanosc pewnie pozostaje w polaczeniu z borgiem....

Jak pisałem wcześniej: mi by to nie przeszkadzało. Poza tym mam pilota
i nie widzę problemu, żeby sobie dodatkową funkcję skonfigurować...

Pozdrawiam,
Sniper