[Warszawa] gdzie kupic komputer ?

Autor: adam (adam_at_adam.com)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 00:07:09 MET

Potrzebny dla znajomych do biura, musi byc faktura VAT.
Chodzi o dobra firme skladajaca komputery. Mam cennik Lorien ale maly wybor
i ceny... moze niekoniecznie najnizsze ?

Chodzi tez o to aby komputer nie byl zaplombowany i bez hasla na BIOS - robi
ktos tak ?
Wazny jest tez dobry serwis gwarancyjny.

Poleccie mi cos, mam za zadanie wybrac odpowiednia konfiguracje za jak
najnizsza cene ale na dobrej plycie i procesorze Intel.

adam