Re: Czy combo Samsung SM-332 jest OK?

Autor: GolDek (wkroliko_at_NOSPAM.inetia.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 00:07:15 MET

Użytkownik Slawek [am-pm] napisał:
> W ciągu paru latek wyłożył mi się kolejny napęd CD (post obok,
> Ricoh 9060A). Szukam jakiegoś combo, zna ktoś model jak
> w temacie?

Wszelkie napędy optyczne Szajsunga mają kiepską opinię. IMHO zakup combo
stracił przy obecnych cenach rację bytu, ponieważ cena combo prawie
zawsze przekracza sumę cen nagrywarki i cd-romu łącznie. Dlaczego więc
pozbawiać się możliwości nagrywania z większą prędkością oraz możliwości
nagrywania "on the fly" i do tego jeszcze za to więcej płacić. Poza tym
większość combo widzę w cenniku z 1 roczną gwarancją, a większość CD-RW
z dwuletnią. Rozważ to jeszcze raz.

> Tak w ogóle, czy jakakolwiek firma serwisuje takie urządzenia w Polsce?
> Czy to najlepsza metoda kupować co rok - dwa nowy napęd, skoro można
> wymienić jakiś drobiazg (najczęściej zespół lasera) za 100 zł i pojeździć
> kolejny roczek?

Nie wiem. Ale jeśli były sprzedawane w kraju to ktoś je powinien
serwisować. Zapytaj tam gdzie kupiłeś.

--
Pozdr
GolDek