Re: [Warszawa] gdzie kupic komputer ?

Autor: Paweł (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 09:18:29 MET

adam wrote:
> Potrzebny dla znajomych do biura, musi byc faktura VAT.
> Chodzi o dobra firme skladajaca komputery. Mam cennik Lorien ale maly
> wybor i ceny... moze niekoniecznie najnizsze ?
>
> Chodzi tez o to aby komputer nie byl zaplombowany i bez hasla na BIOS
> - robi ktos tak ?
> Wazny jest tez dobry serwis gwarancyjny.
>
> Poleccie mi cos, mam za zadanie wybrac odpowiednia konfiguracje za jak
> najnizsza cene ale na dobrej plycie i procesorze Intel.
>
> adam
Nie wiem jak z cenami, ale ja w podobnej sytuacji nie zastanawialem sie
duzo. Kupilem zestawik Compaqa w jakiejs promocji (taki czarny z
monitorkiem) Moze to nie jest najtansza metoda, ale komputer chodzi u mnie
24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu. I odpukac, od roku nawet sie nie
zawiesil ani razu. Podlaczyc do pradu i zapomniec o serwisie.
Pozdrawiam,

--
Paweł Kubacki  ###  pkubacki_at_poczta.onet.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483