Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 19:23:09 MET

Dnia 19.11.2002 18:20 , plitkin powiedział:

> Nikt z nas chyba nie jest lekarzem, wiec na kazdy sensowny argument znajdzie
> sie rowniez sensowny argument opozycji :-)

Zasadnicza kwestia już która pojawiła się w tym wątku:
O jakie refleksy chodzi.
- od ekranu na powierzchni monitora - likwidować znanymi metodami (było
       wcześniej) - okulary niepotrzebne - no chyba, że na siłę -
zamiast innych metod

- od powierzchni szkieł okularów - jeżeli okulary muszą być - to pewnie
lepiej, żeby były antyrefleksyjne

- odbicia światła na powierzchni innych przedmiotów - IMHO są czymś
naturalnym ale w pewnych okolicznościach (choćby wspomniane przez Ciebie
supermarkety) intensywność tego zjawiska może być dokuczliwa - jeżeli
doświadczenia ludzi noszących specjalne szkła są pozytywne to nie ma o
czym dyskutować - tu jednak trochę odchodzimy od peceta

- na powierzchni źrenicy ??? hmmm

> A najprostszy sposob: isc do sklepu i przymierzyc pare ze zwyklymy
> soczewkami (bez filtrow) i z antyrefleksem. Jestem przekonany, ze poczujecie
> roznice...

Trzeba będzie... :)

--
pozdrawiam