Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 19:56:51 MET

slawek_xl wrote:

> - na powierzchni źrenicy ??? hmmm

Raczej na powierzchni oka (rogówka ?) Ale to są odbicia na zewnątrz, więc
żeby je dostrzec, moszą być odbite jeszcze raz i to we właściwym
kierunku. Chyba mało kto ma ustawione jakieś lampki tak, żeby niemal
punktowe ich obrazy odmite na powierzchni oka a potem gdzie indziej
przeszkadzały bardziej niż owe lampki.

BTW, to kurde pooglądałem swoje denka i widzi mi się że po ponad 3 latach
to ta powierzchnia antyodblaskowa to i niekompletna jest i dziwnie
pofalowana ... czas nowe kupić (znów parę stów w plecy), albo z butelek
po pepsi obryzać (tylko z której partii znajdę +5 D +1 cyl. ;-) ).

--
Pozdrówka,
        Artur