Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 18:20:23 MET

> Zatem kwestię zasadności stosowania okularów 0 + antyrefleks uważam wciąż
> za otwartą :-)

Nikt z nas chyba nie jest lekarzem, wiec na kazdy sensowny argument znajdzie
sie rowniez sensowny argument opozycji :-) Wiec ja powiem krotko: w zerowych
okularach moim znajomym nie bola oczy od swiatla sztucznego (takiego, jak
stosuja w hipermarketach). Znam sporo osob co pracuja w marketach (ochrona,
sprzedawcy z butikow i td). Roznica pomiedzy zakladaniem okularow a nie
zakladaniem jest taka. ze pod koniec dnia albo boli ci glowa i nic nie
widzisz jak wychodzisz na zewnatrz, albo to zjawisko nie wystepuje...
Jednoczesnie ogolne samopoczucie przez to tez jest inne. Tu mowie o mocach
ZEROWYCH.
Bo osobiste moje odczucia sa IDENTYCZNE, jednak ja mam minusowe moce, wiec
mozecie twierdzic, ze to wlasnie korekcja mi pomaga.... A zreszta jak ktos
nie wierzy: niech ponosi okulary i sie przekona!
A najprostrzy sposob: isc do sklepu i przymierzyc pare ze zwyklymy
soczewkami (bez filtrow) i z antyrefleksem. Jestem przekonany, ze poczujecie
roznice...