Re: Czy karta AGPx2 dziala na plycie z AGPx8?

Autor: GolDek (wkroliko_at_NOSPAM.inetia.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 17:04:26 MET

Użytkownik RP napisał:
> Użytkownik "josh" <pljosh_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> pewno

> a czy AGP x8 nie jest kolejna wersja AGP x4 (tu spotkalem sie z
> ostrzezeniem, zeby stosowac sprzet AGP x4 - chodzi bodajze o napiecie
> zasilania - wiec moze byc problem)
>
> RP

Na mojej płycie Soltek 75FRV z AGPx8 (1.5V)jest wyraźne ostrzeżenie, że
użycie karty z AGPx2 (3.3V) może doprowadzić do uszkodzenia portu AGP.
Spotkałem się także z płytą GigaByte'a na i845E z portem AGPx4, ktora
też nie obsługuje AGPx2. Tak więc raczej jako regułę należy przyjąć że
płyty z AGPx8 nie będą obsługiwały kart na AGPx2. Oczywiście mogą się
trafić wyjątki. Po prostu nalezy przejrzeć manuala przed zakupem płyty.

--
Pozdr
GolDek