padniety dysk i serwis AB

Autor: wiesiek (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 16:56:23 MET

Troche OT, ale moze ktos mial podobny problem:

Padl dysk Fujitsu 40GB zakupiony w firmie AB. Oddalem do serwisu i po
bagatela 2 tygodniach otrzymalem go spowrotem z adnotacja, ze odmawiaja
naprawy gwarancyjnej bo dysk ma ukruszone zlacze IDE.

Dodam, ze ukruszony jest fragment mniej wiecej 2mm x 5mm, w takim miejscu,
ze nie jest mozliwe, aby to ukruszenie powstalo w wyniku upadku. Tak prawde
mowiac to nawet nie jestem pewien czy nie bylo go od poczatku (zeby je
zauwazyc trzeba naprawde dokladnie sie przyjrzec)

Dysk nie jest moj, ale znajomej, ktorej skladalem komputer. Moglbym jej po
prostu przekazac odpowiedz serwisu, ale zastanawiam czy nie da sie czegos
zrobic. Przeciez usterka (pojawiaja sie bad sectory) nie ma zwiazku z tym
ukruszeniem.

Moje pytanie czy ktos mial z nimi problem i jak to zalatwic - kierowac
sprawe do sadu? o 300 zl? Poza tym nie bardzo wiem jak to robic? Jedno jest
pewne nigdy juz nic u nich nie kupie!