Re: Polfinaly w skladaniu peceta

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 16:56:42 MET

Użytkownik "adasiek" napisał:

> przeciez wystarczy pozaciskac tasmy i komp
> wystaruje; takze nie wiem jak wygladal
> regulamin i co tam badali;

Nie widziałem regulaminu, ale gdzieś coś czytałem, że kryteria były
dość jednoznacznie ustalone (np. dysk ma być przykręcony 4 śrubami). A
gotowy komp miał chyba spełniać ich wszystkie wymagania. CHIP może nie
prezentuje jakiegoś super profesjonalnego poziomu, ale bez jaj - już
takiej amatorki to by nie odwalili. Zwłaszcza, że na całą imprezę
patrzą sponsorzy a oni nie pozwolą, żeby ktoś za takie pieniądze robił
z ich firmy pośmiewisko.

Pozdrawiam,
Sniper