Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 15:48:17 MET

plitkin wrote:
> No to odpowiedz jest taka: spojz na nowe samochody Renault, Mercedes,
> Opel (lepsze modele) i inne: zobaczysz, ze przednia szyba ponad zwykle
> przyciemnienie posiada antyrefleks.

Też mam przednie szyby (okulary ;-) ) i, jak pisałem, skoro szyba jest to
jest sens kłaść antyrefleks. A zasadność istnienia przedniej szyby w
samochodzie wątpliwości nie ulega.

> (czesto kierowcy rajdowi stosuja okulary z
> antyrefleksem z zerowa moca). Podejrzewam, ze oni wiedza o co chodzi i
> zbednych bajerow nie beda uzywac :-)

OK. Halo, czy jest tu jakiś kierowca rajdowy? ;-)

To co mi przychodzi na myśl, to jest fakt, że założenie okularów zmienia
przepływ powietrza wokół twarzy, tylko, czy efekt jest dostatecznie
silny, żeby np. zmienić tempo wysychania gałki oka?

--
Pozdrówka,
        Artur