Re: Kolejny zestaw

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 15:50:33 MET

> przeczytalem test na http://www.in4.pl/recenzje/asusa7s333/index.htm i nie
> za bardzo mi sie spodobala, chyba wolalbym tego ECS'a.

ten sam serwis po tescie ECSK7S5A zachwalal te plyte (ocena 8.0) - mam te
plyte i nie narzekam, ale gdy czytalem ile problemow mieli z nia ludzie juz
nie jestem pewien tej oceny. co do Asusa A7s333 to zlozylem na tym komputer
koledze i 3d marka przechodzi plynnie, zadnych zwisow itp, pelna stabilnosc,
a skoro w tescie wypadlo slabo (2-5%) za innymi to juz drobiazg. i tak
komputer to nie samochod wyscigowy (tymbardziej za 2000). wychodzi na to ze
wiele zalezy od egzemplarza plyty. gdyby ktos mi dal do wyboru ECSk7s5a
(ocena 8.0 wg in4 a asus A7S333 ocena 5.0 wg in4 to wolalbym asusa a roznica
w cenie to 70 pln

> jest jakas znaczna roznica miedzy tymi "radkami"? Na kompie i tak nie bede
> za czesto gral.

radzio 9000 jest nowszy technologicznie, wydajnoscia przewyzsza troche 7500,
ma lepsze wyjscie tv i troche innych drobiazgow
zobacz "porownanie chipsetow graficznych" na www.benchmark.pl

MaPia