Re: Okulary do dłuższej pracy przy komputerze ?

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 16:32:29 MET

Dnia 19.11.2002 15:48 , Artur Gawryszczak powiedział:

> Też mam przednie szyby (okulary ;-) ) i, jak pisałem, skoro szyba jest to
> jest sens kłaść antyrefleks. A zasadność istnienia przedniej szyby w
> samochodzie wątpliwości nie ulega.

Słusznie prawisz!

> OK. Halo, czy jest tu jakiś kierowca rajdowy? ;-)

Monitor nie świeci Ci reflektorami w oczy, nie błyska fleszem, także
lamp ulicznych wokół ekranu nie ma.
Ewentualne refleksy od ekranu likwiduje się przecież powłoką
antyrefleksyjną, odpowiednim ustawieniem, ewentualnie filtrem i/lub
osłonami z góry i z boków.

--
pozdrawiam
Sławek