problem z pamiecia w laptopie california access

Autor: togo (togo_at_o2.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 20:53:49 MET

witam
mam stary laptop CA 2120CT (tak ma naklejone pod wyswietlaczem - pod spodem
widnieje: model TS30CP5, przy okazji moze ktos trafil na jakies infomacje na
jego temat, szczegolnie bios- ja nic nie moge znalezc - szukalem na
wszystkie sposoby po obu symbolach)
jest w nim jedna plytka z pamiecia 16MB - nawet nie wiem jak sie nazywa ten
typ moze jakas podpowiedz? - problem polega na tym ze najwyrazniej kilka
bankow w niej szwankuje - POST za kazdym razem pokazuje inna ilosc pamieci
(od 8MB do 16) co dziwniejsze nie sa to rowne liczby tak jakby wynikalo z
ilosci pamieci w kazdym banku - w kazdym razie pod dosem system chodzi
bezblednie za to pod windą potrafi sie wywalic w kazdym momencie - czy ma
ktos moze jakas sugestie ze wina lezy wylacznie po stronie plytki z
pamiecia - na raznie nie wiem nawet czego szukac zeby kupic i sprawdzic
inna - czy moze tez cos byc zwalone na plycie glownej? mial ktos podobny
problem? objawy sa identyczne na obu zlaczach pamieci...
bede wdzieczny za wszelkie sugestie
pozdrawiam
tomek