Re: Cd rom sie otwiera

Autor: Jakub (jakub1234_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 21:05:46 MET

Witam
Właśnie poradziłem sobie z tym problemem. Talerzyk skałada się z części na
którą kładzie się płytkę, i z drugiej części znajdującej się na końcu tacki.
U mnie na tej części jest znak "Compact disc" i "DVD". Jest to ta plastikowa
część którą widać na zewnątrz po wsunięciu tacki. Po zdjęciu tej części
tacka wsuwała się za każdym razem.

Według mnie, tacka wyrobiła się, i nieco opusciła. Podczas zamykanie, druga
plastikowa część tacki (ta z napisem DVD) musiała owadzać się z obudową
napędu dolną krawędzią. Napęd czuł opór, i automatycznie wysówał tackę.

Teraz mój DVD-ROM działa jak nowy. Zanim zaczniesz rozbierać CD-ROM spróbuj
najpierw zdjąć tę plastikową część. U mnie ma dwa zatrzaski bezpośrednio na
tacce.

Jakub