Re: problem z pamiecia w laptopie california access

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 23:49:12 MET

Użytkownik "togo" <togo_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wynikalo z
> ilosci pamieci w kazdym banku - w kazdym razie pod dosem system
chodzi
> bezblednie za to pod windą potrafi sie wywalic w kazdym momencie -
czy ma
> ktos moze jakas sugestie ze wina lezy wylacznie po stronie plytki z
> pamiecia - na raznie nie wiem nawet czego szukac zeby kupic i
sprawdzic
> inna - czy moze tez cos byc zwalone na plycie glownej? mial ktos
podobny
> problem? objawy sa identyczne na obu zlaczach pamieci...

Dwie prawdopodobne przyczyny:
Niesprawność kości pamięci, lub kontrolera dysków twardych (ew. sam
dysk). W obu przypadkach możliwa prawidłowa praca pod DOSem, ze
względu na słabe wykorzystanie RAM (w zasadzie do 1 MB) i
niekorzystanie z pamięci wirtualnej (SWAP na HDD). Pod Windą w obu
przypadkach problemy murowane ;)
Miałem CA, miałem to samo, winien był kontroler HDD (ale w Twoim
przypadku sprawa zalatuje RAMem)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl