Re: Karta grafiki Viper V550 bez biosu - Pomocy!!

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 14:19:04 MET

"Mario" <maariusz_at_kki.net.pl> wrote in news:aranpl$3h9$1_at_news.tpi.pl:

> Witam,
>
> Mam do wszystkich pytanie,
> czy taka karta moze byc zreanimowana? Mam dyskietke z wlasciwym biosem
> do karty, ale nie moge uruchomic na niej komputera.
> (plyta KT333 Ultra, karta AGP Diamond Viper V550)
> Tak sobie mysle, ze mozna by podlaczyc zwykla karte PCI z podlaczonym
> monitorem jakby juz siedziala Diamond w AGP
> i czy wtedy uda sie zaladowac BIOS?

tak

> Bo jak nie to bede musial kupic nowa i wydac pare groszy.... podkusilo
> mnie grzebac w tym biosie...

:) ciekawosc to pierwszy stopien do piekla, bez niej bysmy teraz zasuwali
samochodami nosznymi jak flinstoni :D

> Jak ktos chce na priv, nich z mojego adresu wywali nawiasy i zamieni
> minus na podkreslenie.

nie badz smieszny, wsadz sobie ten adres mail do np lodufki :/ nikt ci
laski nie bedzie robil odpisujac i jeszcze walczac z twoim mailem - a jak
chcesz uniknac spamu to sa lepsze sposoby ... a teraz wlasnie patrze i
widze ze podales normlany mail jak czlowiek a nie jakiegos dziwolaga wiec
juz nie wiem o co ci chodzilo :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P