Re: Karta muzyczna. Jaka wybrac?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 14:02:02 MET

Użytkownik "KRiZBi" napisał:

> No dobra, ale porównywanie go do kart
> profesjonalnych to IMO nieporozumienie.

No dobra, nie ma co bić piany. Rozjeżdżamy się w interpretacji
własnych postów :-)

> Ten przykład ze śmieciarką jednak
> bardzo tu pasuje :)

Dobra, dobra, kupię sobie tą śmieciarkę. Tak bardzo nalegasz, że mnie
namówiłeś. Będę królem szos! :-)

> Porównujesz Live z kartą z przed paru lat,
> co jest trochę bez sensu...

Niezupełnie. Chciałem dać do zrozumienia, że SB Live!, którego można
kupić za naprawdę niewielkie pieniądze gra bezapelacyjnie lepiej od
starych kart (konkretnie profesjonalnego Antexa), które ciągle są
obecne na rynku i sprzedawane za gigantyczne pieniądze - zupełnie
nieadekwatne do swojej klasy jakościowej.

> technologia poszła bardzo do przodu
> kiedyś za SN rzędu 90 dB trzeba było słono zapłacić.

Ba! Kiedyś 90 dB to w ogóle był szczyt osiągnięć...

> Tym bardziej, że jak piszesz Live jest taki doskonały ;)

Wrrrrrrrrr...
Uparciuch. Nigdzie nie napisałem, że jest doskonały. Napisałem, że to
dobra karta za niewielkie pieniądze. Autor pierwszego postu zapytał
jaką kartę wybrać. Ja wypowiedziałem się, że SB Live! jest spox, bo
jego osiągi można porównać do kart profi.

> niestety wiele osób uważa tak jak ty, że
> tylko Creative się liczy a reszta to gówno

Znowu się nie zgadzamy. W którymś poście napisałem, że nie lubię
swojego Live'a, ale nie stać mnie na lepszą i dlatego na nim pracuję.
W tej klasie cenowej nie miałem do czynienia z kartami o zbliżonych
parametrach. I przyznam: może faktycznie popełniłem błąd, twierdząc,
że Live! bije na głowę wszystko w jego klasie cenowej. Nie
uwzględniłem tutaj kart Fortissimo, o których piszecie, bo ich po
prostu nie znam. Zainteresowanych przepraszam. Przy najbliższej okazji
przetestuję możliwości i zweryfikuję własną opinię.

P.S.
Najciekawsze wypowiedzi na temat Live'a można przeczytać na grupie
pl.rec.audio. Tam rozmawiają prawdziwi profesjonaliści i o dziwo,
wielu z nich bardzo dobrze wypowiada się na temat tych kart.

Pozdrawiam,
Sniper