Karta grafiki Viper V550 bez biosu - Pomocy!!

Autor: Mario (maariusz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 13:51:15 MET

Witam,

Mam do wszystkich pytanie,
czy taka karta moze byc zreanimowana? Mam dyskietke z wlasciwym biosem do
karty, ale nie moge uruchomic na niej komputera.
(plyta KT333 Ultra, karta AGP Diamond Viper V550)
Tak sobie mysle, ze mozna by podlaczyc zwykla karte PCI z podlaczonym
monitorem jakby juz siedziala Diamond w AGP
i czy wtedy uda sie zaladowac BIOS?

Bo jak nie to bede musial kupic nowa i wydac pare groszy.... podkusilo mnie
grzebac w tym biosie...

Jak ktos chce na priv, nich z mojego adresu wywali nawiasy i zamieni minus
na podkreslenie.

Pozdrawiam

Mario