Re: plaskie badziewia a iiYama LS704UT 1403 17"

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 01:54:16 MET

> Prosze o opinie na temat tego taniego monitora . Jestem zdesperowany bo
> przerzucilem juz ponad 20 monitorow w cenie do 1200 zl i kazdy z nich mial
> wade ktora dla mnie byla wykluczajaca :"plaskie" LG - geometria ,
monitory
> na diamotronach i trinitronach : rozjezdzanie kolorow i poswiata na
> kontrastowych tlach.

A teraz pytanie: czego ty oczekujesz od monitora za 1200 zl ? Albo miales
ogromnego pecha (wszystkie marki sprawdzales po 1 egzemplarzu?), albo te
monitory nie sa dla ciebie (sa za slabe).

> Jestem gotow zrezygnowac z plaszczaka na rzecz dobrej
> geometrii. Zastanawiam sie tylko czy plamaka wielkosci 0,27 mm nie jest
zbyt
> duza. Czy 85 Hz to wystarczajace odswierzanie do komfortowej wielogodzinej
> pracy?

Teoretycznie wystarcza, chociaz ciebie moze nie zadowolic ;). Do
wielogodzinnej pracy najlepszy bylby lcd. Liczy sie tez dobra karta graf.

> ps. jek wyglada geometria w samsungach 757 ?

Biorac pod uwage powyzsze twoje oceny, to bedzie bardzo kiepsko (nawet
gorzej niz w LG, diamondtronach i trinitronach). Jak dla mnie geometria w
757 jest w miare (chociaz zdarza sie, ze niektore rogi sie rozjezdzaja). No
i te kolorki :(.
W twoim przypadku jest inne wyjscie: albo kupisz lcd (zawsze idealna
geometria), albo rozejrzyj sie za monitorem Eizo. W innym wypadku dlugo
bedziesz szukac...

Pzdr.
hattab