plaskie badziewia a iiYama LS704UT 1403 17"

Autor: pxoz_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Mon 18 Nov 2002 - 01:02:56 MET

Witam

Prosze o opinie na temat tego taniego monitora . Jestem zdesperowany bo
przerzucilem juz ponad 20 monitorow w cenie do 1200 zl i kazdy z nich mial
wade ktora dla mnie byla wykluczajaca :"plaskie" LG - geometria , monitory
na diamotronach i trinitronach : rozjezdzanie kolorow i poswiata na
kontrastowych tlach. Jestem gotow zrezygnowac z plaszczaka na rzecz dobrej
geometrii. Zastanawiam sie tylko czy plamaka wielkosci 0,27 mm nie jest zbyt
duza. Czy 85 Hz to wystarczajace odswierzanie do komfortowej wielogodzinej
pracy? Pytam w zwiazku z iiYama LS704UT 1403 17" ktorego zamierzam kupic. czy
ktos z Was mial do czynienia z tym monitorem?

prosze o rade

pozdrawiam

ps. jek wyglada geometria w samsungach 757 ?