Re: DDR266 czy DDR333

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 20:46:30 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Artur Łożyński naskrobał(-a):

> Ja sie nie upieram tylko stwierdzam ze nawet 1MHz wiecej to
> overclocking. Wszystko ponadto (wiecej) standardowy zegar jest
> przetaktowywaniem procesora. Wiec siem twierdzi ze jednak jest tam
> logiczna sprzecznosc. Prosze, nie zmieniaj znaczenia slow ktore sa
> dawna scisle okreslone (przetaktowywano juz procesory 286). Mozemy
> operowac slowem maly, sredni, czy duzy ale zawsze bedzie to
> overclocking.

W zasadzie masz rację. Tylko, że w takim przypadku nie ma chyba
nieprzetaktowanych/niedotaktowanych procesorów.

> Szkoda gdyz tyle osob mialo(ma) takie
> dobre zdanie o MSI KT3 ARU ;-)

Bo to jest dobra płyta. Nie słyszałem jeszcze od nikogo narzekań na nią.
A co do braku o którym pisałem to chyba nie ma w praktyce żadnego
znaczenia.

Pozdrufka :)

--
Żurek