Re: DDR266 czy DDR333

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 21:03:53 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Artur Łożyński naskrobał(-a):

> Dlateczego tak sadzisz. Przeciez kupujac procka na FSB333 nikt ciebie
> nie zmusza do wymiany kosci na 333. U mnie na epox'sie bez problemow
> mozesz ustawic niezaleznie kosc od procka w czym problem. Nawet nie
> wiesz jaka byla by burza gdyby to bylo niemozliwe.

No cóż. U mnie w MSI to niemożliwe. Dla FSB166 jedyne ustawienia pamięci
to FSB. Dla FSB133 jest to FSB oraz FSB+33 natomiast dla FSB100 do dwóch
porzednich dochodzi jeszcze FSB+66. No chyba że korzystając z ustawień
SPD pamięci, ale tego nie testowałem. Zaraz sprawdzę.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288