Re: PC z USA

Autor: MarKoz_PL (jriper_at_o2.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 10:50:55 MET

:: Chcialem sie dowiedziec jakie problemy w Polsce moge miec z laptopem
:: sprowadzonym z USA. Wiem, ze problem zasilania jes tość łatwo
:: rozwiązać. Nie wiem natomiast jak to jest z DVD i regionami. Czy

bedzie problem

:: bede mial jakies problemy z odtwarazniem naszych płyt? I
:: najważniejsze pytanie... TV-out. Oni tam maja NTSC więc czy bede

jezeli tvout bedzie w ntsc to nic z tym nie zrobisz (moze inny bios do
grafiki?)

:: miał problem z podłączeniem tego ustrojstwa do telewizora? Jesli tak
:: to czy mozna to jakos ominąć. Wiem ze w USA sa przelotki USB-TVout

usb-tv to chyba jak masz monitor na usb!

:: lub karty PCIMCA z TV-out ale z nowu w NTSC. Jest tego jakiś
:: odpowiednik w Polsce? Mozna u nas też kupić coś podobnego?
::
:: z góry dzięki za pomoc
::
:: HoGo