PC z USA

Autor: HoGo (bogusz_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 10:44:37 MET

Cześć

Chcialem sie dowiedziec jakie problemy w Polsce moge miec z laptopem
sprowadzonym z USA. Wiem, ze problem zasilania jes tość łatwo rozwiązać. Nie
wiem natomiast jak to jest z DVD i regionami. Czy bede mial jakies problemy
z odtwarazniem naszych płyt? I najważniejsze pytanie... TV-out. Oni tam maja
NTSC więc czy bede miał problem z podłączeniem tego ustrojstwa do
telewizora? Jesli tak to czy mozna to jakos ominąć. Wiem ze w USA sa
przelotki USB-TVout lub karty PCIMCA z TV-out ale z nowu w NTSC. Jest tego
jakiś odpowiednik w Polsce? Mozna u nas też kupić coś podobnego?

z góry dzięki za pomoc

HoGo