Re: PC z USA

Autor: Altus (altus_at_sunlink.net)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 17:41:08 MET

"MarKoz_PL" <jriper_at_o2.pl> wrote in message news:ar7oq9$10p$1_at_news.supermedia.pl...
> :: Chcialem sie dowiedziec jakie problemy w Polsce moge miec z laptopem
> :: sprowadzonym z USA. Wiem, ze problem zasilania jes tość łatwo
> :: rozwiązać. Nie wiem natomiast jak to jest z DVD i regionami. Czy
>
> bedzie problem

Nieprawda.

Region mozna przelaczyc w Windzie. Jest mozliwych 5 zmian, a jesli uzyjesz
DVD-Genie to ile chcesz. :) A jesli napend DVD jest RPC II to mozesz
zflashowac go ze zpatchowanym firmware i klopot z glowy :) Ale jesli nawet,
to on bedzie musial przelaczyc region tylko raz, a potem ma jeszcze 4 zmiany.

> :: bede mial jakies problemy z odtwarazniem naszych płyt? I
> :: najważniejsze pytanie... TV-out. Oni tam maja NTSC więc czy bede
>
> jezeli tvout bedzie w ntsc to nic z tym nie zrobisz (moze inny bios do
> grafiki?)

Nieprawda.

We wlasciwosciach karty graficznej mozna ustawic NTSC lub PAL (99% laptopow
i kart graficznych tez).

Ogolnie rzecz biorac to problem bedzie zerowy - zasilacze laptopow sa uniwersalne,
akceptuja jakiekolwiek napiecie sieci z zakresu 100VAC ~ 240VAC, tylko kupic
adapter do wtyczki (czasem nawet dodaja je do zestawu).

Regiony DVD mozna przelaczac spokojnie, a TV out ma wybor systemu NTSC/PAL.