Re: Temat rzeka - Radki i pokrewne - dlugie i dla pro ;)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 22:27:58 MET

 wrote:

> Przejrzalem rynek z grubsza i mysle, ze chyba odpowiednie
> dla mnie bedzie cos w rodzaju GF4 Ti 4200 lub Radeon 8500.
> Ale...czymze roznia sie modele 8500 od 8500LE od FDX 8500 LE
> (domyslam sie, ze te drugie sa gorsze, skoro sa tansze ;)

Troche nizsze taktowanie, za mala roznica w grach by brac to pod uwage.

> A moze R9000 ?? A jak tak, to moze 9kPro (choc slyszalem,
> ze nie ma sensu, bo wcale wydajnosc tak nie rosnie, a cena
> owszem). Klocek mam Thunderbirda 1.4 GHz i pol giga ramu...
> wiec moze przy obliczeniach wcale nie musze miec takiej grafu
> i np. 7500 juz wystarczy ??

Do grania nie :P

> takie znaczenie ma taktowanie jadra ?? Bowiem wahania cen
> w zaleznosci od tego to 400-600 PLN zarowna dla R9k jak i 8500 LE.

Roznia sie taktowaniem jada jak i szybkoscia pameici co jest wazniejsze.
Roznica miedzy R9000 a R9000pro jest spora miedzy R8500 a LE jak juz
pisalem wyzej mala.

> No i w zaleznosci od producenta - i tu znow prosze o informacje,
> ktorzy dobrze, a ktorzy be.

Recka na www.twojepc.pl chyba bedzie najbardziej pomocna. Sam mam Szafira
R8500LE

> Poza tym oprocz wydajnosci - cos moze o _jakosci_ obrazu ??
> To jest dla mnie BARDZO wazne i tu raczej Radek, nieprawdaz ??

Dokladnie.

> I dalej - co zrobic z wej. video ?? Dodatkowy tuner, czy moze
> ATI Wonder All-In-One ??

Widziales cene takiego comba :) Kup vivo albo odzielne wjesce TV.

> I jesli tak, jaka roznica pomiedzy
> ALL IN WONDER RADEON 8500 a ALL IN WONDER RADEON 8500DV ??

Nie wiem :/

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality