Temat rzeka - Radki i pokrewne - dlugie i dla pro ;)

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 16 Nov 2002 - 18:13:36 MET

Hello,
no wiec ja w sprawie karty grafowej jakiejs...
Qpilem monitor 19" iiyama Vision Master Pro 454...
A ze ma to - jak to ktos ladnie ujal na grupie -
"nieprzyzwoite' pasmo przenoszenia, wiec i takiej grafy
potrzebuje, tj. conajmniej 345 MHz...1024x768_at_162 Hz i te sprawy ;)
Ponadto robie troche w 3DS, ale znow - troche ;)
Gram - bardzo rzadko, ale jak bede mial dobra karte,
to moze zaczne ?? :)))
Przejrzalem rynek z grubsza i mysle, ze chyba odpowiednie
dla mnie bedzie cos w rodzaju GF4 Ti 4200 lub Radeon 8500.
Ale...czymze roznia sie modele 8500 od 8500LE od FDX 8500 LE
(domyslam sie, ze te drugie sa gorsze, skoro sa tansze ;)
A moze R9000 ?? A jak tak, to moze 9kPro (choc slyszalem,
ze nie ma sensu, bo wcale wydajnosc tak nie rosnie, a cena
owszem). Klocek mam Thunderbirda 1.4 GHz i pol giga ramu...
wiec moze przy obliczeniach wcale nie musze miec takiej grafu
i np. 7500 juz wystarczy ?? A w tym wszystkim - czy faktycznie
takie znaczenie ma taktowanie jadra ?? Bowiem wahania cen
w zaleznosci od tego to 400-600 PLN zarowna dla R9k jak i 8500 LE.
No i w zaleznosci od producenta - i tu znow prosze o informacje,
ktorzy dobrze, a ktorzy be.
Poza tym oprocz wydajnosci - cos moze o _jakosci_ obrazu ??
To jest dla mnie BARDZO wazne i tu raczej Radek, nieprawdaz ??
I dalej - co zrobic z wej. video ?? Dodatkowy tuner, czy moze
ATI Wonder All-In-One ?? I jesli tak, jaka roznica pomiedzy
ALL IN WONDER RADEON 8500 a ALL IN WONDER RADEON 8500DV ??

Wsrod tego wszystkiego - chcialbym, aby odpisali ludzie,
ktorzy takie karty maja, ew. widzieli/pracowali
(a _nie_ slyszalem, ze...) i raczej licze na komplexowe informacje
(a _nie_ "chyba").

Senk ju

Efreet