Re: Temat rzeka - Radki i pokrewne - dlugie i dla pro ;)

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 17 Nov 2002 - 11:35:00 MET

> Roznia sie taktowaniem jada jak i szybkoscia pameici co jest wazniejsze.
> Roznica miedzy R9000 a R9000pro jest spora miedzy R8500 a LE jak juz
> pisalem wyzej mala.
No wlasnie...a ja czytalem (nie tylko na twojrepc, ale tomshardware rowniez - w
ogole w sumie ze 20 h czytalem tego wszystkiego ;) ze R9kPro jest ciut zaledwie
lepsze od R9k...Ale jaka jest roznica miedzy (k, 9Kpro a 8,5kLE ??
(BTW: teraz mam w domq pozyczone ze sklepu 9k i 9kpro...i testuje..
ale tak porzadnie odinstalowalem stery (nowego catalysta sciagnalem), tj.
biblioteki, wpisy, OEMy i caly ten syf, ze nie moge teraz zadnych
zainstalowac...moze jakies sugestie ?? :)

> Sam mam Szafira R8500LE
I jak (jakosc obrazu i wydajnosc) ??

> Widziales cene takiego comba :) Kup vivo albo odzielne wjesce TV.
Wlasnie...slyszalem, ze czesc robi w konia i zamiast VIVO, to po prostu DVI
(VO)....

Efreet