projektory - ktory wybrac?

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 14:57:05 MET

od razu przepraszam, jeśli ktos uzna, że NTG

mam dylemat odnośnie wyboru projektora multimedialnego. Mam na to do 14000
netto, a w takiej sumie mieści sie wiele różnych modeli. Który możecie
polecić? Philipsa, Sony, Nec???
Z oględzin parametrów podoba mi się Toshiba TLP 560 - czy może ktoś miał
okazję oglądać obraz w tego projektora?

Podpowiedzcie coś, bo chciałbym wybrać coś funkcjonalnego i trwałego
i jeszcze jedno: projektor będzie służył głównie do prezentacji
multimedialnych (typu Power Point), czasami jakieś filmy

Wielkie dzięki za wszelką pomoc!

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---