Re: projektory - ktory wybrac?

Autor: AnUbIs (amulet_at_interia.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 15:02:05 MET

Użytkownik "Andore Jr" <andore_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> od razu przepraszam, jeśli ktos uzna, że NTG
>
> mam dylemat odnośnie wyboru projektora multimedialnego. Mam na to do 14000
> netto, a w takiej sumie mieści sie wiele różnych modeli. Który możecie
> polecić? Philipsa, Sony, Nec???
> Z oględzin parametrów podoba mi się Toshiba TLP 560 - czy może ktoś miał
> okazję oglądać obraz w tego projektora?
>
> Podpowiedzcie coś, bo chciałbym wybrać coś funkcjonalnego i trwałego
> i jeszcze jedno: projektor będzie służył głównie do prezentacji
> multimedialnych (typu Power Point), czasami jakieś filmy
>
> Wielkie dzięki za wszelką pomoc!

U mnie w firmie dziala od 2 lat NEC, chwale w nim takie funkcje jak korekcja
znieksztalcen trapezowych gdy plansza stoi troszke krzywo wzgledem
projektora mozna skorygowac obraz tak aby nie mial znieksztalcen.
Zwroc tez uwage na moc swiatla im wieksza tym dalej bedziesz mogl ustawic
projektor i koszt zarowki w przypadku mojego modelu ok 1800 zl !!.