Re: HPT 370 jak to uaktualnić???

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 20:05:11 MET

Art wrote:

>mógłby mnie ktoś oswiecić jak uaktualnić hpt 370 na płycie głównej Abit KT7
>Raid
>??
>
>mam ten najnowszy bios driver_v234_370_372
>i w katalogu bios są dwa pliki:
>- bios372.234
>- Load.exe
>i czy ja mam to robić pod dosem z dysku startowego? czy jak, bo ja to
>robiłem tak:
>zrobiłem dyskietkę systemową a:\ format a: /s skopiowałem te pliki dwa na
>dyskietkje
> [...]
Klawisz w myszy ci się zepsuł, że 3 razy wysyłasz ten sam post?
Bios kontrolera HPT jest zawarty w biosie płyty głównej. Biosy dostępne
na stronie highpointa są przeznaczone dla kart PCI zbudowanych na bazie
ich chipsetów. Nie dziwi mnie, że doszło do zawieszenia komputera,
dobrze, że w ogóle jeszcze żyje, bo gdyby doszło do nadpisania biosu
plyty, komputer by już nie ożył. Ktoś, kto zna sie na rzeczy jest
wstanie wyedytować plik biosu płyty i wstawić w odpowiednie miejsce nowe
oprogramowanie kontrolera, ale to już wyższa szkoła jazdy.