Re: Mam zamiar kupic nagrywarke DVD

Autor: KriS (axc_at_iq.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 20:02:20 MET

> Jakiś czas temu były podobne wątki na alt.pl.rec.videokamery i wszystko
> przemawiało za DVD-R co do "+" to z większości list kompatybilności wynika
> że nie wiadomo.

Dzięki, poczytałem, ale tak naprawdę to są to takie dyskusje typu
'słyszałem, że...'. W każdym razie jeśli chodzi o fakty to przynajmniej w
stacjonarnych nagrywarkach to DVD+RW (Philipsa) zdobył nagrodę EISA i to
właśnie za największą kompatybilność ze stacjonarnymi odtwarzaczami DVD.
Miałem okazję 'potestować' właśnie recorder Philipsa oraz oparty na DVD-R
Pioneer i za Pioneerem przemawiała właściwie tylko dość duża elastyczność w
wyborze jakości nagrania. Wszystko pozaostałę - zdecydowanie na korzyść
DVD+RW - od kompatybilności ze stacjonarnymi odtwarzaczami po łatwość edycji
dysku, usuwania fragmentów nagrań, etc. Ale zastrzegam, że piszę o
nagrywarkach stacjonarnych - może w tych PCtowych jest inaczej.

KriS