plyty pod socket 370 poszukiwane ;)

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAM.konta.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 20:03:59 MET

Witam,

Po przejrzeniu oferty 6 najwiekszych w .pl hurtowni sprzetu stwierdzam,
ze nie ma plyty glownej ktora spelnialaby moje skromne:)) wymagania:

- socket 370 pod celtka-tualatina 1,4
- wystarczy 2xdimm lecz musi ogolem wejsc 1GB RAM
- czipset najlepiej i815, via ple133 ma klopoty z pamieciami dwustronnymi,
moze byc inny byle nie robil problemow z 'widzeniem' polowy ramu!!
- LAN / VGA na plycie

Znacie jakas plyte, ktora spelni te wymagania?
Znacie jakas hurtownie, ktora bedzie je miala w ilosci wiekszej niz 0 ? ;)
Zdradzicie mi ten sekret ? ;)
pozdr.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006