Uszerbany rdzen proca i gwarancja.

Autor: Rafal Kot (koot_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 16:11:10 MET

Witam.
Kupilem nowy procesor AMD Athlon 1700 , wsadzilem do komputera
i nie zadzialal. Odnioslem do sklepu, najpierw powiedziano mi ze to
przez paste, ktorej dalem za duzo. Dzis zanioslem procesor
wyczyszczony dokladnie, nie pamietali mnie, ale zobaczyli
ze jest mininalny uszczerbek na rogu rdzenia, i nie przyjmna do
gwarancji bo to uszkodzenie mechaniczne :(((
ale warunkowo wyslali do serwisanta ( moze on nie zauwazy heh).

Czy ktos mial podobny problem ? czy takie uszkodzenie nie podlega
gwarancji ?
Co z rekojmia ? Napisane jest ze mozna korzystac z rekojmi np jesli
produkt posiadal wady w momencie psrzedazy o ktorych nie powiadomil
kupujacego, Czy taka wada moze byc to ze rdzen bardzo latwo sie
uszkadza, naweet podczas normalnego umieszczania go w gniezdzie ?/
Przeciez tak byc nie powinno... :/

Pozdrawiam...
Zdegustowany i zmeczony cala sytuacja
               Rafal...

--
.: KooT :. [ WWW     : http://post.symatrix.pl/~koot/       ]
           [ E-mail  : koot_at_irc.pl , koot_at_poczta.onet.pl    ]