Re: Uszerbany rdzen proca i gwarancja.

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 18:12:20 MET

> Czy ktos mial podobny problem ? czy takie uszkodzenie nie podlega
> gwarancji ?
> Co z rekojmia ? Napisane jest ze mozna korzystac z rekojmi np jesli
> produkt posiadal wady w momencie psrzedazy o ktorych nie powiadomil
> kupujacego, Czy taka wada moze byc to ze rdzen bardzo latwo sie
> uszkadza, naweet podczas normalnego umieszczania go w gniezdzie ?/

w gwarancji zazwyczaj jest punkt ze za uszkodzenia mechaniczne nie odpowiada
sprzedawca - a to jest uszkodzenie mechaniczne
co do rekojmi hmmm ale rdzen znowu tak sie latwo nie uszkadza wbrew pozora i
trzeba popelnic jakis blad przy zakladaniu wentylatora
z wlasnego doswiadczenia wiem ze najczesciej ukruszone procesory wracaja z
opinia "uszkodzenie mechaniczne ktorego gwarnacja nie obejmuje"
mozec miec tylko nadzieje ze sie tobie uda ale rokowania sa raczej ..... zle

mariusz