Miedziana płytka na procesor - warto?

Autor: splvr (dgim_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 16:17:34 MET

Witam. Zastanawiam sie nad kupnem miedzianej plytki na proca (Athlon 1.4). W
zwiazku z tym mam kilka pytan. Czy rzeczywiscie przewodnosc ciepla jest na tyle
wieksza, a co za tym idzie mniejsza temp. proca? O ile mniej wiecej powinna temp.
spasc? Do wyboru mam dwie: Thermaltake COPPER SHIM XP i Thermaltake COPPER SHIM TB.
Roznica w cenie jest minimalna, bowiem 1 zl na korzysc drugiej. Z racji tego, ze
mam Thunderbird'a to lepsza byla by ta druga? nie sadze, ale.......
Swoja droga znacie moze ceny gieldowe tych plytek?
Dzieki za sugestie.