Re: ATI Szafir 8500LE i problemy z TV out-em DŁUDIE

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 14:04:12 MET

> To myślisz że w serwisie zorientują się co jest grane? ;)
> Przecież nie ingerujesz mechanicznie w kartę.
> W razie niepowodzenia będzie "czarny obraz" lub brak wykrycia
> karty przez komputer.

Ale na gwarancji mam napisane że jak zostanie wykryte że były zmiany w
oprogramowaniu wewnętrznym (bios) i jest
to z winy właśnie tej aktualizacji którą dokonał użytkownik to on ponosi
koszty naprawy :-(
A jak chcesz by został bios zaktualizowany to trzeba dostarczyć do dostawcy
:-)
(jestem tylko ciekawy co z płytami które mają specjale oprogramowanie z
automatyczną aktualizacją biosa :-) )

> Dlatego zaproponawałem abyś się z nim skontaktował
> (no chyba że żyjesz z nim na wojennej stopie ;)

Nie tak źle to nie jest - spoko skontaktuje się (tylko kiedyś tyle mu już
trółem że aż mi głupio się zwracać z każdym problemem :-)

> A nie możesz zwyczajnie zwrócić karty i jako powód podać
> niekompatybilność z Twoją płytą główną? I wymienić na
> ten sam model ale innego producenta (z BIOSem 7.008)?

Będę musiał tak zrobić (jeszcze dziś zadzwonię i się dowiem co Oni tam
powiedzą)
Tylko że oni też mogą powiedzieć - "to wina płyty " i że mam się dogadać z
tymi drugimi :-(
Wielkie dzięki za odzew :-)

Tynio

Pozdrawiam