Re: ATI Szafir 8500LE i problemy z TV out-em DŁUDIE

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 13:40:38 MET

"Tynio" <tynio_at_poczta.wp.pl> wrote:

> Wiem że jest tylko że jest mały problem jak będzie coś
> grzebane w biosie karty to utracę gwarancje :-) a ja dziękuje
> mieć kilka scalaków za 715 zł (tyle kiedyś dałem za w/w kartę)

To myślisz że w serwisie zorientują się co jest grane? ;)
Przecież nie ingerujesz mechanicznie w kartę.
W razie niepowodzenia będzie "czarny obraz" lub brak wykrycia
karty przez komputer.

> Ten bios może pasować ale nie musi koniecznie (jest to bios
> do kart HIS)

Dlatego zaproponawałem abyś się z nim skontaktował
(no chyba że żyjesz z nim na wojennej stopie ;)

> Wiem że Kris ma wszystkie biosy jakie się ukazały na
> Radki (sam mu kiedyś przesłałem z kart Szafira 250/275 )

Jedni zbierają znaczki, inni zdechłe procesory, a
Kris zbiera BIOSy Radeonów.. :D

> A może ktoś robił podmiankę do tego Szafirka co ja mam (nadruk
> na płytce literka " S" ) i mu pomyka ten nowy bios 7.008 ?

A nie możesz zwyczajnie zwrócić karty i jako powód podać
niekompatybilność z Twoją płytą główną? I wymienić na
ten sam model ale innego producenta (z BIOSem 7.008)?

 Pozdr.