Re: ATI Szafir 8500LE i problemy z TV out-em DŁUDIE

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 12:57:01 MET

> No przecie Kris umieścił na stronie z recką BIOS 7.008 do
> karty. Ściągnij, dokładnie poczytaj i podmień BIOS.
> Pliki z BIOSem są dwa: H do 275/275 i L na 250/250.
> Pogadaj jeszcze z Krisem i dowiedz sie czy ten BIOS chodzi
> z Sapphire. Jeśli nie to Kris będzie taki miał, bo z tego co
> kiedyś gdzieś obiło mi się o oko to lubi kolekcjonować BIOSy
> Radeonów ;)

Wiem że jest tylko że jest mały problem jak będzie coś grzebane w biosie
karty
to utracę gwarancje :-) a ja dziękuje mieć kilka scalaków za 715 zł (tyle
kiedyś dałem za w/w kartę)
Ten bios może pasować ale nie musi koniecznie (jest to bios do kart HIS )
Wiem że Kris ma wszystkie biosy jakie się ukazały na Radki (sam mu kiedyś
przesłałem z kart Szafira 250/275 )

A może ktoś robił podmiankę do tego Szafirka co ja mam ( nadruk na płytce
literka " S" )
i mu pomyka ten nowy bios 7.008 ?

Tynio

Pozdrawiam