Re: "Zawieszanie" kompow

Autor: Darek (darwoz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 09:14:52 MET

Użytkownik "jariko" <jariko_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam 4 komputery kupione jednoczesnie (ADAX), o takich samych parametrach.
> Mam z nimi problem, poniewaz sie "zawieszaja". Podczas 8 godzinnej pracy
> czasem wisza kilkakrotnie. Objawia sie to tym, ze ani klawiatura ani
myszka
> nie reaguja. Oddalem jeden z kompow do serwisu ale u nich nie zawisiel sie
> przez 48 godzin ani raz. Prosze o pomoc. Moze to wina zasilania? Moze te
> zasilacze ADAX-a sa bardzo wrazliwe na wahania w sieci elektrycznej?
Dodam,
> ze inne kompy nie zawieszaja sie (a jest ich 20 w sieci).
> Pozdrawiam
> Jariko

Jeszcze jest kwiestia tego że sam napisałeś że dzieje się to
podczas 8 godzinnej pracy (rozumiem że nie stoją wtedy tylko
z uruchomionym windowsem ale ktoś coś na nich robi). Natomiat ja
nie sądze żeby w serwisie ktoś bawił się tym kompem, a tym bardziej
przez 48h. Pewnie załączyli go, uruchomił sie windows i tak stał
bezczynni prze ten czas. Obciążenie procesora było prawie zerowe,
dyski pewnie przeszły w stan uśpienia i na tym polegało sprawdzenie.
Zrób sam mały teścik i włacz tego kompa na 48h albo chociarz na
24h i powiedz żeby nikt nic przy nim nie robił. Pewnie ci się
nie zawiesi, a serwisu nie podejżewam o to że kłamią pewnie
też im się nie zawiesił. pogadaj jeszcze raz z nimi i niech
uruchomią na nim jakiś program, albo np. niech włączą jakiś
film na divixie żeby dociązyć procek i sam się stestuje i pewnie się
zawiesi. Może masz coś brzydko mówiąc namieszane w systemie
albo przegrzewa się procek.

Pozdrawiam

Darek