Re: Ocena zestawów które chcę kupić

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 13 Nov 2002 - 08:58:40 MET

> Witam szanownych grupowiczów. Dawno już tu nie byłem, ale jak pamiętam
> doradzacie w sprawach zestawów sprzętowych, dlatego mam pytanie, czy
> to co sobie wynalazłem spełnia wymogi ogólnie pojętego "nie szajsu" i
> czy jest warte swojej ceny. Ewentualnie co by tu zmienić ?
>
> Procesor ATHLON XP 1600+/266,
> Płyta główna SOLTEK SL-75DRV-5 KT333 SOCKET-A (SOUND,DDR,ATA133),
> Pamięć 256 MB PC DDRAM,
> Stacja dyskietek SAMSUNG,
> Monitor SAMTRON 17 " 76E,
 Pierwszy zestaw całkowicie nie spełnia wymogów ogólnie pojętego "nie szajsu".
 I to nie dlatego, że jest to intel, ale dlatego, że podzespoły nie spełniają
 wymogów dnia dzisiejszego: płyta główna, procesor, pamięć.
 Drugi zestaw jest o niebo lepszy, choć jeżeli masz jeszczę kasę do wyłożenia
 pomyśl o zmianie k.graficznej i monitora.
Rafał