"Zawieszanie" kompow

Autor: jariko (jariko_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 08:02:54 MET

Witam
Mam 4 komputery kupione jednoczesnie (ADAX), o takich samych parametrach.
Mam z nimi problem, poniewaz sie "zawieszaja". Podczas 8 godzinnej pracy
czasem wisza kilkakrotnie. Objawia sie to tym, ze ani klawiatura ani myszka
nie reaguja. Oddalem jeden z kompow do serwisu ale u nich nie zawisiel sie
przez 48 godzin ani raz. Prosze o pomoc. Moze to wina zasilania? Moze te
zasilacze ADAX-a sa bardzo wrazliwe na wahania w sieci elektrycznej? Dodam,
ze inne kompy nie zawieszaja sie (a jest ich 20 w sieci).
Pozdrawiam
Jariko