Problem ze sprzetem muzealnym - P120, pamieci FPM i EDO

Autor: Adam Górski (agorski_at_interia.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:21:04 MET

Witam

Mam problem z płytą opartą na 430VX (Pentium 120MHz).
Mam 4 simmy: 2 po 16MB EDO i 2 po 16MB FPM.
Windows 95 na każej parze pracuje poprawnie, ale gdy wstawiam wszystkie
kostki, zaraz się wywraca. Nie wiem, czy jest to problem płyty, nie wiem co
to za model i producent, czy może pamięci.
Z tego co pamiętam, kiedyś odradzało się mieszania modułów EDO i nie-EDO,
więc może to jest problem? A może jest jakieś ustawienie w BIOSie, które by
pomogło?
Przestawianie kolejności w bankach nic nie dało.
Same pamięci są chyba dobre, Gold Memory nie znalazł problemów, gdy była
włożona jedna para.

Czy coś mogę zrobić?
Czy tylko pozbyć się jednej pary i ujednolicić standard pamięci?

Pozdrawiam
Adam