Re: Problem ze sprzetem muzealnym - P120, pamieci FPM i EDO

Autor: FalconTm (falcontmxxx_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 03:18:41 MET

: Mam problem z płytą opartą na 430VX (Pentium 120MHz).
: Mam 4 simmy: 2 po 16MB EDO i 2 po 16MB FPM.
: Windows 95 na każej parze pracuje poprawnie, ale gdy wstawiam wszystkie
: kostki, zaraz się wywraca. Nie wiem, czy jest to problem płyty, nie wiem
co
: to za model i producent, czy może pamięci.
: Z tego co pamiętam, kiedyś odradzało się mieszania modułów EDO i nie-EDO,
: więc może to jest problem? A może jest jakieś ustawienie w BIOSie, które
by
: pomogło?
: Przestawianie kolejności w bankach nic nie dało.
: Same pamięci są chyba dobre, Gold Memory nie znalazł problemów, gdy była
: włożona jedna para.
:
Generalnie nie powinno sie mieszac EDO z FPM, chociaz niektore plyty
dzialaja w ten sposob poprawnie np.ZIDA (2 sztuki u mnie w robocie :) )
Mozesz jeszcze sprobowac zamienic pary miejscami.Szybsze w bank nizej,
czyli raczej na pewno EDO.